“Si me lo dices, lo olvido. Si me lo enseñas, lo recuerdo. Si me involucras, aprendo”.

“Si me lo dices, lo olvido. Si me lo enseñas, lo recuerdo. Si me involucras, aprendo”.

jueves, 24 de marzo de 2011

A Historia da música

A historia da música ten unha gran importancia na educación musical á hora de coñecer o porqué de moitos aspectos musicais. Un destes aspectos é a lecto-escritura musical, ¿porqué o nome das notas? ¿porqué se escriben en cinco liñas? ¿porqué hai sete claves?... 
Ouro aspecto de maior importancia ó meu xuízo é a interpretación dunha partitura calquera, sexa cantada ou tocada. Cada partitura foi escrita nunha época determinada, cuns fins determinados, por un compositor determinado, cun estado de ánimo determinado; coñecer todos estes aspectos extrema a facilidade para interpretar unha partitura con maior rapidez e corrección. 
Un terceiro é a educación do oído, pois ó estudar a historia da música débense escoitar moitos tipos de composicións diferentes, alcanzando soltura para diferenciar sons, épocas e instrumentos que participan nestas composicións.  
O último aspecto ten que ver coas formas musicais; a música como todo linguaxe pódese analizar dende unidades máis grandes e complexas a unidades máis pequenas e sinxelas, sendo de vital importancia a historia para esclarecer en qué partes de análise se pode dividir unha composición para o seu posterior estudio exhaustivo. 
A historia ben enfocada debe resultar amena e entretida, sendo indispensábel para alcanzar unha formación musical integral.
Por isto, é preciso mostrar a modo de resumo, unha pequena clasificación sobre a historia da música, así como tamén un enlace que leva a un divertido cómic que facilitará a aprendizaxe do alumnado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario